woensdag 11 mei 2011

nieuwe inspiratie

We zitten boordevol inspiratie! Moest meer tijd hebben om alles uit te kunnen voeren wat ik allemaal in gedachten heb! En ik kom ook steeds meer leuke dingen tegen die ik graag een keer zou uitproberen om te maken. Ik kom zoveel leuke maaksels van medeblogsters tegen ook! Van de week heb ik 2 leuke broekjes gemaakt van OUDE T shirts!!!! Ze zijn echt té leuk geworden, al zeg ik het zelf. En Mike, die showt ze wel even voor me 
'meloenenpose'
lekker kontje 
poseren voor de foto
Ik heb eergisteren nieuwe garens besteld. Bijna alle gangbare kleuren zijn op! Tot die tijd kan ik niks meer naaien en ben ik begonnen aan nieuw projectje! Zoiets cutes als dit wil ik maken!
 
lieeeef he!
groetjes Leslie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en tot Blogs,
groetjes Leslie en Aranka