donderdag 3 november 2011

Spannende tijden

Vorige maand heb ik besloten om te stoppen met werken, althans voor even. Ik ben toe aan vernieuwing, een nieuwe andere vrolijke uitdaging waar ik weer voldoening uit kan halen.
Vorige week donderdag maakte ik mijn laatste al, vandaag, nu een week verder, heb ik al alles gedaan wat ik me had voorgenomen om te doen... Tja, dan kan de verveling toeslaan. Maar niet op Fruzzles gebied natuurlijk, want ik vul mijn 'lege tijd' wel met haken of frutzzelen.


Of zoals vandaag! Gezellig bezoek krijgen van een vriendin, die toevallig ook nog eens héél handig is op divers knutsel en frutzzel gebied, behalve haken dan ;)
Zo zaten we weer eens lekker als vanouds te brainstormen (was weer een tijdje geleden dat we samen een hele middag de tijd hadden!) Als snel vlogen de ideeen over tafel, en kwamen we tot het plan om nu toch eindelijk samen iets leuks te beginnen. Een winkeltje, nee het kan en móet simpel, én in combinatie met onze (toekomstige) baan en gezin te doen zijn. Een hoofdinkomen zullen we er namelijk niet aan over houden, dat zou te mooi zijn hihi.

Maar workshops geven of zo.... Ja dat is leuk! We zijn allbei zo handig! Ik kan haken, zij scrappen.

Met gebundelde krachten gaan we het gewoon eens uitproberen hier in ons schone Limburg, misschien wel gewoon in onze eigen woonkamer onder het genot van lekkere (natuurlijk zelfgemaakte!) versnaperingen.

En we hebben zelfs al aan de toekomst gedacht hihi! Bijvoorbeeld... creatieve kinderfeestjes geven! Maar eerst de workshops voor volwassenen eens aan de 'vrouw' brengen hihi.
Wie helpt mee? En misschien hebben jullie zelf leuke ideetjes? Bijvoorbeeld wat is de trend van hét moment?

Liefs Leslie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en tot Blogs,
groetjes Leslie en Aranka