donderdag 8 maart 2012

Het resultaat!

Whoehoeee! dit is 'm geworden! Ook al is de winter (bijna) voorbij, ik heb er een jasje voor mn mandje van gemaakt! 
Zo'n simpel korfje (IKEA) waar ik mn wolletjes leuk in kan tentoonstellen bewaren . Een dag niet gefrutzzeld... is een dag niet gefrutzzeld ;) 

Ik vind hem zelf natuurlijk erg leuk geworden. 

Misschien heb je het stiekem al gezien... onze eigen lintjes zijn binnen! Kunnen we mooi onze eigenst gemaakte frutzzles mee versieren. 

Ander leuk (GROOT) nieuws!!! Aranka is vanaf  nu ook officieel HOOKED. 
Gisteravond heb ik haar een snelcursus haken voor miepen gegeven ;) Vanmorgen kreeg ik tot mijn grote verrassing een MMS'je van een werkje. Heeft ze de hele nacht soms doorgewerkt of (nog meer) verborgen talenten ontdekt??? 

Groetjes en een fijne avond!
Leslie 


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en tot Blogs,
groetjes Leslie en Aranka